Lemon tree

 V-am spus ca mi-am facut facebook. Acum am descoperit un nou joc, Cafe World, care e addictive. Si e in timp real, ceea ce il face si mai frumos, pentru ca trebuie sa fiu tot timpul la calculator, sa fac mancare acolo. Mai nou, am corupt-o si pe sormea care, atrasa de joc, mi-a schimbat toata cafeneaua si mi-a facut-o roz cu floricele si pe mine [bucatarul] kind of emo.  Nu am mai scris pentru ca sunt foarte ocupata cu Cafe World si scoala. Chiar in dreapta mea e o gramajoara asa de caiete si carti care ma asteapta sa le deschid, dar nu in seara asta. Definitelly not. Sunt foarte stresata in ultimul timp ceea ce conduce la irascibilitate si nervi multi . Si certuri cu persoane. Astazi am fost la un party, la care m-am distrat foarte bine, unde am dansat si tipat pana am ragusit. Acum de abia pot sa vorbesc. Maine la scoala.  Si ‘boss’ o sa fie acolo. 

 Semnat, Lemon tree.

  1. Stiva
    noiembrie 15, 2009 la 10:29 PM

    Cine e boss?:>
    Stiu cum e cu minunatul Hasdeu ca si eu ma ingrozesc de cate teme am… Trecem noi si peste asta:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu