Vama.

    – Asa cum am promis, am revenit cu un post despre concertul Vama care a avut loc in pub. –

         Cu 2-3 saptamani inainte [cine sa mai tina minte] cand am aflat ca e posibil sa fie concert Vama in Buzau am ramas inlemnita. Eram suuuper bucuroasa si am inceput sa imi exprim sentimentele in moduri animalice:)) [ doar sunt Vama!] Apoi pana la eveniment ne tot repetam intre noi : mergem la vamaa, mergem la vamaaa! Si sosise si momentul [de parca cine stie ce s-ar fi intamplat prea mare;))] Ne-am intalnit in fata Pub-ului, ne-am lasat paltoanele si am intrat. Si de atunci a inceput petrecerea. Vama au venit cu (aproape) o ora mai tarziu, dar si cand au venit .. Concertul in sine a fost mirific, live suna foaarte bine si nu m-as mai satura sa ii aud incontinuu. Am dansat, am tipat, am cantat si ne-am distrat. Cam mult fum si cam inghesuit. Chirila [in ciuda unor persoane] e chiar genial. Si canta genial. Acum sper sa mai fie vreun concert Vama si in Focsani sau Ploiesti sau ceva pe langa noi, la care sa pot ajunge. La sfarsit a facut o chestie tare frumoasa : au cantat ce au cantat si noi cantam in acelasi timp foarte tare; ei s-au oprit , ne-au lasat pe noi, am terminat cantecul si dupa au inceput sa strige ei „Bis, bis, bis ,bis ,bis”[ceea ce le facusem noi cu 2 min inainte]. Si noi am repetat refrenul.:D Pe toata durata concertului am fost foarte euforica, foarte energica si am tipat din toti rarunchii, chiar daca a 2-a zi [din nou] m-a durut in gat. Imi pare rau ca nu am putut sta mai mult, pentru ca dupa concert petrecerea a fost si mai mare. Dar recuperam noi, nu ?

P.S : scuzati pentru calitatea pozelor. Sunt facute de o prietena cu telefonul, pentru ca niciuna nu si-a luat camera la ea.:D

 : Love, BitterSweetGirl!<3 :

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu